Божић је први од дванаест великих хришћанских празника. Богослужбено име овог празника је – Рођење у телу Господа и Бога и Спаситеља нашег Исуса Христа. Српски народни назив овог празника – Божић, настао је од речи Богић (=мали Бог).
БОЖИЋНА ПОСЛАНИЦА 2017.
А Р Т Е М И Ј Е
По милости Божјој православни епископ
Епархије рашко-призренске
У Е Г З И Л У
Свему свештенству, монаштву и свим правоверним
синовима и кћерима Српске православне цркве
сверадосни хришћански поздрав
МИР БОЖЈИ! ХРИСТОС СЕ РОДИ!
Предавање Хорепископа Максима на тему „Брак и породица“
У наредном прилогу доносимо видео запис предавања Његовог Преосвештенства Хорепископа новобрдског и панонског Г.Г. Максима на тему “Брак и породица“. Предавање је одржано у организацији СНО „СРБИ НА ОКУП“ (огранак у Аустрији), у Бечу, 18. децембра 2017. године.
Протосинђел Ксенофонт: Савремена искушења православних вјерника
У наредном прилогу доносимо транскрипт предавања протосинђела Ксенофонта Томашевића, настојатеља манастира Пресвете Богородице Тројеручице у Мушветама, на тему: „Савремена искушења православних вјерника“. Предавање је одржано на XII Сабору архијереја и игумана епархије рашко-призренске у егзилу, у манастиру Преподобног Јустина Ћелијског у Барајеву, 23. новембра 2017. године.
Преподобни Јустин Ћелијски: Беседа у Недељу Светих Отаца (пред Божић)
Данас је Недеља, Света Недеља хришћана пре Христа. Света Недеља Светих хришћана пре доласка Господа Христа у овај свет. Они живели у далеким надама, у паклу смрти и греха, велики Праведници: Свети Аврам, Свети Исак, Свети Пророци Исаија и Јеремија, велики Свети Цареви: Давид, велики славни Првосвештеници: Самуило, Арон.
Жељко Которанин: Римокатолици и крштење (I)
Извор: СВЕТИ КНЕЗ ЛАЗАР, ГОДИНА 1997, БРОЈ 3 (19), СТРАНЕ 31-50
Римокатолици су, данас, само привидни наследници Свете, Првочасне Римске Дијецезе. Напустивши спасоносну веру, они су иступили из броја оних, који се спасавају. Напустивши Богопредане списе Светих Отаца, они су отпали од суштине свештене јерархије, чиме су изгубили пуноћу апостолског прејемства и, дакле, остали су без епископске власти и благодати.