Великог борца за чистоту Свете Вере Православне, Преподобног Максима Исповедника, Света Црква прославља 21. јануара/3. фебруара. Овај дивни угодник Божији је небески заштитник Његовог Преосвештенства хорепископа новобрдског и панонског Г.Г. Максима. Спомен Светог Максима свечано је прослављен у манастиру Свете Тројице у Кули.
Подсећање: Локални суд у Дечанима бесправно одузима манастирску земљу
ГЛАСНИК КиМ број 123, 14. август 2002. године
Високи Дечани, 9. август 2002.год.
Епископ Артемије: Извршење Христом спасења човека у Цркви
Извор: СВЕТИ КНЕЗ ЛАЗАР, бр. 4, година 1995, стр. 9-25.
Извршење Христом спасења човека у Цркви[1]
Човек је, нема сумње, најзагонетније и најтајанственије биће од свих створења Божјих. Међутим, његово биће, иако изаткано од безбројних супротности, представља хармоничну целину. Свети Григорије Богослов, говорећи ο тајанственом јединству човека, познаје га истовремено као „земаљско и небеско, пролазно и бесмртно, видљиво и духовно, између величине и ништавности, једног и истог дух и тело“.Η επίσημη στάση της Επαρχίας Ράσκας και Πριζρένης στην εξορία για τη ληστρική „Σύνοδο της Κρήτης“
Ο σεβασμιώτατος Χωρεπίσκοπος Νόβομπρδο-Πανονίας Μάξιμος έδωσε τη διάλεξη με θέμα “Η οικουμενιστική ‘Σύνοδος’ της Κρήτης“ στη Συνάθροιση του Επισκόπου, των Χωρεπισκόπων και των Ηγουμένων της Επαρχίας Ράσκας και Πριζρένης στην εξορία (η Εκκλησία της Σερβίας) στο μοναστήρι του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς (στο Μπαράγιεβο) στις 25 Νοεμβρίου το 2016.
Владика Максим: Интервју за „Балкан инфо“
Обавештење о богослужењу Епископа Артемија и заказаној Духовној академији у Нишу
На Савиндан, 14/27. јануара, Његово Преосвештенство Епископ рашко-призренски у егзилу Г.Г. Артемије служиће Свету Архијерејску Литургију у манастиру Преподобног Јустина Ћелијског у Барајеву, са почетком у 9.00 часова.
Духовна академија и промоција књиге беседа оца Јована “Васкрсења не бива без смрти“ одложена је до даљњег.
Eпископ Артемий: “РЕВНИТЕЛИ“ БЕЗ РЕВНОСТИ
Но Иисус сказал ему: никто, возложивший руку свою на плуг и озирающийся назад, не благонадежен для Царствия Божия. (Лк. 9, 62).
Это, между прочим, значит: тот, кто желая спастись, однако озирается на то, от чего надо отказаться ради спасения – на самом деле не спасается и не идет к Царствию Божию.