Извор: Часопис „Свети Кнез Лазар“, година 2008, број 1-2 (61-62), стр. 9-17
Ваше Преосвештенство,
Часни и преподобни оци,
Браћо и сестре,
На Великом вечерњу, уочи празника Успенија Пресвете Богородице, 27. августа, у манастиру Светог Николаја Мирликијског у Лозници код Чачка, Његово Преосвештенство Епископ рашко-призренски у егзилу Г.Г. Ксенофонт замонашио је у чин мале схиме искушенице ове обитељи Мару (Пантовић), Дубравку (Босанац), Ану (Сатарић) и Љиљану (Кнежевић).
Дана 23.08.2022. године све праве Србе широм свих светских меридијана погодила је вест о упокојењу једног истинског српског родољуба – Генерала Божидара Делића. Земаљска Србија сиромашнија је за још једног верног сина, али Небеска Србија богатија за још једног Светолазаревског Србина који није себе жалио у одбрани своје вољене отаџбине онда када јој је то било најпотребније.
Усуботу 3. 9. 2022. год, у центру Бање Ковиљаче испред музеја “Меморијална галерија битка на Дрини“, у 9:30 часова почеће окупљање, а у 10:00 часова кренуће традиционална ГУЧЕВСКА ЛИТИЈА према спомен костурници на Гучеву. Са барјацима, иконама, заставама, са песмом и молитвом прећи ће се десетак километара.
На Великој вечерњи, уочи празника Успенија Пресвете Богородице, 27. августа, у манастиру Светог Николаја у Лозници код Чачка, Његово Преосвештенство Епископ рашко-призренски у егзилу Г.Г. Ксенофонт замонашиће у чин мале схиме искушенице поменутог манастира Мару (Пантовић), Дубравку (Босанац), Ану (Сатарић) и Љиљану (Кнежевић). Велико вечерње ће почети у 17:00 часова.
У манастиру Преображења Господњег у Леушићима, 19. августа, свечано је прослављена храмовна слава Светом Архијерејском Литургијом којом је началствовао Његово Преосвештенство Епископ рашко-призренски у егзилу Г.Г. Ксенофонт уз саслужење Његовог Преосвештенства Хорепископа новобрдског и панонског Г.Г. Максима, Његовог Преосвештенства Хорепископа хвостанског и барајевског Г.Г. Наума
ЈЕВАНЂЕЉЕ О НЕМОЋИ НЕВЕРОВАЊА И МОЋИ ВЕРЕ
Матеј 17, 14-23. Зач. 72.
Од када је света и века сви народи на земљи веровали су, да постоји духовни свет, да постоје невидљиви духови. Само су се многи народи варали у томе, што су злим духовима приписивали већу моћ него добрим, и што су временом зле духове прогласили боговима, подизали им храмове, приносили жртве и молитве, и очекивали од њих све.